dinsdag 9 augustus 2016

Kamer 15 van Gaming 2.0 zegt HALLO!

Hallo liefste mama's, papa's, oma's, opa's en iedereen anders!

We zijn vanochtend na een goede nachtrust opgestaan op Heidepark. We zijn naar een heerlijk ontbijtbuffet gegaan.
Daarna zijn we naar het bos geweest. Daar hebben we twee spelletjes gespeeld. Het eerste spel was heel snel klaar, het tweede duurde wat langer. We mochten zelf ballonnen stuk prikken! We zijn er in geslaagd om belangrijke documenten terug te winnen, joepie!
Na een vermoeiende voormiddag hebben we ons verwend met brood, kipcurry, kaas, boter, choco en nog veel meer.
In de namiddag hebben we onze eigen game geprogrammeerd. We hebben onze mannetjes laten schieten. Er is een huis waar de tegenstanders uit komen, en daar mochten we dan op 'schieten'. We hebben geleerd om een tijd in te stellen in de game, zodat er niet te veel kogels tegelijk verloren geraken. Er is een alarm ingesteld, het geweer is afgestemd, ... Het eindproduct lijkt al een beetje in zicht.
Na ons koekje en drankje hebben we nog even vrij mogen spelen, met rugby-ballen, de voetbal of in de speeltuin. We hebben ook nog winkeltje gedaan voor een extra snoepje of drankje.
Nu zijn we aan het douchen, en is onze kamer als eerste volledig proper.

Heel veel groetjes van kamer 15!
Aaron: ik vind het al heel leuk, en heb me nog niet verveeld.
Xander M.: knuffeltje aan pruts. Ik mis je wel een beetje.
Robin en Xander
Guilliano: ik vind het hier heel leuk, amuseer mij goed en alles is in orde
Brentley: ik vind het hier ook leuk, heb me ook nog niet verveeld. Mijn spelletje is goed aan het lukken al. Ik mis jullie.

3 opmerkingen:

  1. Bericht voor xander maes. Knuffel terug van Pruts. X. Veel plezier. Ik ben heel benieuwd naar het spel dat je gemaakt hebt. Groetjes mama. Ps . Er is een snorlax van 1600 CP uit het tien km ei gekomen. Goed he. Ik heb ook nog nieuwe pokemons kunnen vangen. Je bent ondertussen level 19!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. voor Brentley en Giulliano,
    Met mama en papa is alles goed.
    We missen jullie.
    Ook met Powers is alles dik ok.
    We zijn heel benieuwd wat er van jullie spel gekomen is.
    Groetjes papa en mama.
    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Brentley en Giulliano.

    Mama en papa zijn super blij dat jullie je niet vervelen.
    Ik ben echt benieuwd om jullie game te leren kennen.
    Ook met papa en mama gaat alles goed.
    We hebben ook al van Mami gehoord dat alles goed gaat met power.
    Dikke knuffel tot gauw.

    BeantwoordenVerwijderen