donderdag 25 augustus 2016

Only Girl Power Week 8

Gisteren zijn we gaan zwemmen. "Het zwemmen was leuk, maar het water was wel wat koud" -Lore
Ook hebben we ons mooi opgemaakt en chique aangekleed en hebben we een fotoshoot gehad. "De fotografen waren grappig en het was leuk om makeup op te doen en samen te poseren."-Sarah
Vandaag hebben we gedanst. En in de voormiddag hebben we maskertje s gemaakt en opgedaan. "Ik vind dansen altíjd leuk en die maskertjes waren grappig om op te smeren. De muziek vond ik ook leuk." -Emma De Keuster
In de namiddag hebben we tijdschriften gemaakt met madame Bizou en waterspelletjes gespeeld. "Het tijdschriften maken was niet echt mijn ding, maar dan heb ik toch iets gevonden om er in te schrijven en heb ik me geamuseerd! " -Jente
"De waterspelletjes waren  heel leuk en het was verfrissend. "- Jelena

Groetjes van alle girls

Geen opmerkingen:

Een reactie posten