donderdag 11 augustus 2016

Gaming kamer 13 blogt een laatste keer voor jullie!

Hoi mensen,

Wij zijn kamer 13, een ongeluksgetal. Toch zijn we vanochtend vrolijk opgestaan, hebben lekker ontbeten en hebben onze tanden gepoetst.
In de voormiddag hebben we, omdat het regende, binnen gelazershoot. We hebben team death match gespeeld, capture the flag, hard core team death match en veel meer gespeeld. We vonden dat zeer cool. Op het einde verdiende we een diploma.
Vanmiddag kregen we wentelteefjes (ook wel verloren brood genoemd). Na al dat zoet hebben we ook nog boterhammen gespeeld. De animatoren zongen voor ons een liedje van K3 en danste op Lady Gaga.
Dan werkte we verder aan onze game. Onze game is vandaag bijna volledig afgewerkt. We hebben nu ook een titelscherm en meer levels.
Dan was het tijd voor het vieruurtje. Daar hebben we groepjes gemaakt voor het toonmoment morgen om 15:30. Ook het winkeltje is weer open gegaan.
Nu zijn we aan het wachten om in de douchen te springen. En vanavond kunnen we lekker smullen van frietjes met curryworst.

Dit is de voorlaaste dag, binnen minder dan 24 uur zijn we terug thuis.
Tot morgen,
Eli: Ik vind het een heel leuk kamp en ik zou het nog een keer doen
Siebe: ik vind het kamp heel leuk, doen veel coole dingen, en groetjes mama
Benoit: het is een leuke dag en hebben al veel mogen gamen, groetjes
Wolf: het was hier heel leuk, maar ga blij zijn als ik jullie morgen terug zie
Mert Ali: ik vond het vandaag heel leuk, vooral het lasershooten, tot morgen mama

Tibe: ik vond het een heel leuk kamp, zeker het lasershooten, tot morgen!

2 opmerkingen:

  1. En wanneer blogt kamer 14? Of slaapt mijn zoon Mattias misschien in het berghok 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hela jongens uit kamer 13!
    Vandaag hebben wij het kaartje gekregen van Tibe (want het moet niet altijd digitaal zijn ;-) Natuurlijk waren wij daar heel blij mee. Wij zijn heel benieuwd naar wat jullie morgen zullen tonen. Wij kijken uit naar het toonmoment. Geniet nog van jullie laatste nachtje samen in kamer 13! Tot zeer binnenkort. Groetjes Nadia, Nico, Jorrit en Storm.

    BeantwoordenVerwijderen